OPET Temizlik ve Hijyen Konusunda Yarattığı Farkı Teknolojiyle Güçlendiriyor…
Yenilikçi bakış açısıyla akaryakıt sektöründe müşteri memnuniyetinin lideri OPET’in “Fark Yaratıyoruz” reklam kampanyasının devamı izleyicilerle buluştu. Yeni sinemada OPET’in “Temiz Tuvalet Kampanyası” ile fark yarattığı “Akıllı Afiş” uygulaması ve tuvaletlerdeki yeniliklere dikkat çekiliyor.
OPET’in “Opet fark yaratır” stratejisinin bir parçası olan “Biz Fark Yaratırız” kampanyasının ikinci filmi yayında. Yeni sinemada OPET’in dijitalleşme ve müşteri memnuniyeti odaklı çalışmalarının en güzel örneklerinden biri olan “Akıllı Afiş” uygulamasına dikkat çekiliyor. “Temizlik ve hijyende farkı teknoloji ile yaratıyoruz” temasıyla hazırlanan sinemada OPET Pak Tuvalet Kampanyası ve 2000 yılından bu yana süregelen temizlik ve hijyen anlayışındaki yeni teknoloji anlatılıyor.
OPET Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Murat Güçlü, “Fark Yaratıyoruz” kampanyası ile ürün, hizmet ve sosyal sorumluluk projeleriyle yarattıkları farkı daha da ileriye taşıyacak çalışmalar yürüttüklerini söyledi. “Bizi takipte kalın” mesajı verdiklerini söyledi. Güçlü, “’İlklerin’, ‘en iyilerin’ ve ‘teklerin’ markası olarak kendimizle yarışıyoruz. Amacımız büyüklüktür. Yeni kampanyamızda da bu hedefi vurguluyoruz. Akaryakıt sektörünü dönüştüren çalışmalarımıza, Cumhuriyetimizin 100. yılına yakışır yeni hizmetler eklemek için çalışmalarımıza devam ediyoruz.”
Türkiye Medeniyet Projesi: Saf Tuvalet Kampanyası
OPET’in fark yarattığı temiz tuvaletlerde NFC teknolojisi ile hayata geçirdiği “Akıllı Poster” uygulaması data matrix altyapısı ve ek geliştirmelerle yenilendi. Bu doğrultuda müşteri şikayetlerine anında geri dönüş sağlayan, bayiyi bilgilendiren ve müşterilere geri bildirim oluşturan bir süreç oluşturulmuştur. İstasyonlarda bulunan afişlerdeki QR kodların okunması ile başlayan uygulama ile müşteri deneyimi yakından takip edilmekte ve sorunlar vakit kaybetmeden çözüme kavuşturulmaktadır.
OPET markasının hijyenle özdeşleşmesinin ilk adımı olan Pak Tuvalet Kampanyası, 23 yıl önce başladı ve bugün tüm Türkiye’nin sahiplendiği bir medeniyet projesine dönüştü. Uygulandığı ilk günden bu yana toplumsal değişim yaratan Pak Tuvalet Kampanyası, OPET istasyonları dışında halkla iş birliği içinde yürütülen eğitim ve bilinçlendirme faaliyetleriyle devam ediyor.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
ibradi-ajans.com.tr